понеделник, 26 април 2010 г.

A Manifesto for trademarks - Манифест за търговски марки


British Brands Group и the Anti-Counterfeiting Group излязоха с Манифест касаещ търговските марки и тяхната сила.
Манифеста има за цел да обясни приноса на търговските марки в създаването и поддържането на икономическото благосъстояние, запазването на работни места и подобряването на конкурентноспособността във Великобритания.
Съветите които се дават в Манифеста касаят следното:
1. Марките трябва да бъдат използване широко в определяне на икономическата политика във Великобритания;
2. Трябва да се създава среда за растеж на търговските марки;
3. Спиране на търговията с фалшиви стоки;
4. Окуражаване на компаниите за инвестиране в търговски марки;
5. Улесняване на потребителите да вземат информирани потребителски решения за покупка;
6. Да не се възпрепятства комуникацията между потребители и производители;

Макар Манифеста да е насочен към британците, неговите основни съвети са приложими навсякъде по света.
Манифеста може а откриете тук.

English version

British Brands Group and the Anti-Counterfeiting Group issued a manifesto concerning trademarks and their power.
Manifesto aims to explain the contribution of brands in creating and maintaining economic prosperity, preserving jobs and improving competitiveness in the UK.
Advice to be given in the Manifesto concerning the following:
1. PLACE BRANDS FIRMLY WITHIN UK ECONOMIC POLICY;
2. PROVIDE THE ENVIRONMENT FOR BRAND GROWTH;
3. STOP THE TRADE IN FAKES;
4.ENCOURAGE COMPANIES TO INVEST IN BRANDS;
5. ALLOW CONSUMERS TO MAKE INFORMED BUYING DECISIONS;
6. DON’T RESTRICT COMMUNICATION BETWEEN PRODUCERS AND CONSUMERS;


While the Manifesto is directed towards the British, his main advices is applicable worldwide.
The Manifest can find here.