Популарната компания за вътрешен дизайн и мебели Kohler Co. спечели опозицията си срещу подадени заявки за марки Kohler Homes и KOHLER ASSOCIATES ARCHITECTS пред Американското ведомство за марки и патенти.
Борда към ведомството излезе с решение, че марките са сходни и могат да причинят объркване сред потребителите.
Kohler Co. доказва пред Борда, че има продажби на продукти за над 18 милиарда долара с 150 милиона долара за рекламни кампании, притежава над 600 шоурума и има над 70 годишна традиция при предлагането и продажбата на мебели.
Основният фактор за успеха на опозицията e голямата известност с която се ползва марка Kohler.
Борда счита, че релевантните потребители на Kohler Co. и Kohler Homes са едни и същи- собственици на жилища, дизайнерски къщи, административни офиси и тн.
И двете компании предлагат стоки и услуги, които са сходни и/или едентични. Те са рекламирани в едни и същи медии, което е допълнителен фактор при предполагаемото потребителско объркване.
информация на The TTABlog
Борда към ведомството излезе с решение, че марките са сходни и могат да причинят объркване сред потребителите.
Kohler Co. доказва пред Борда, че има продажби на продукти за над 18 милиарда долара с 150 милиона долара за рекламни кампании, притежава над 600 шоурума и има над 70 годишна традиция при предлагането и продажбата на мебели.
Основният фактор за успеха на опозицията e голямата известност с която се ползва марка Kohler.
Борда счита, че релевантните потребители на Kohler Co. и Kohler Homes са едни и същи- собственици на жилища, дизайнерски къщи, административни офиси и тн.
И двете компании предлагат стоки и услуги, които са сходни и/или едентични. Те са рекламирани в едни и същи медии, което е допълнителен фактор при предполагаемото потребителско объркване.
информация на The TTABlog