През 1997 година Giorgio Beverly Hills Inc (GBH)подава заявка за регистрация на европейска марка GIORGIO BEVERLY HILLS за различни класове включително такива за дрехи, облекла, обувки и тн.
През 1998 година немската компания WHG Westdeutsche Handelsgesellschaft mbH подава опозиция срещу горната марка на основата на нейна по-ранна марка GIORGIO за същите стоки и класове. The Opposition Division подкрепя опозицията с твърдението, че двете марки са сходни и могат да доведат до объркване в потребителите.
GBH обжалват пред the Board of Appeal. Жалбата е отхвърлена с основанията, че думата GIORGIO е доминиращ елемент и в двете марки, които изглеждат и звучат по един и същи начин и носят едно и също съдържание. Освен това другата част от марката за която е пусната опозиция Beverly Hills представлява географска дестинация много популярна за производителите на облекла, поради което повечето потребители биха счели, че това е нов клон на GIORGIO в Лос Анджелис.
GBH обжалват пред the Court of First Instance и този път успяват да спечелят спора. Според съдът след като по-ранната марка е регистрирана в Германия ключовият въпрос е дали средностатистическият добре осведомен германец би се объркал при наличието на двете марки. Според съда това е малко вероятно. Колкото до Beverly Hills the Court of First Instance отхвърля довода че това може а се възприеме от потребителите, като географска дестинация на марката не защото е невъзможно, а защото доказателствата за това предоставени от немската компания са дадени на the Board of Appeal в последният момент, поради което е нямало достатъчно време те да бъдат разгледани обстойно.
Като извод от този случай може да се приеме, че преди да регистрираш една марка и да развиеш сериозен бизнес е необходимо да направиш задълбочено предварително проучване за предходни права и да защитиш своята марка в колкото е възможно повече страни с оглед на бъдещо бизнес развитие в тях.
информация на Fashionista-at-Law
През 1998 година немската компания WHG Westdeutsche Handelsgesellschaft mbH подава опозиция срещу горната марка на основата на нейна по-ранна марка GIORGIO за същите стоки и класове. The Opposition Division подкрепя опозицията с твърдението, че двете марки са сходни и могат да доведат до объркване в потребителите.
GBH обжалват пред the Board of Appeal. Жалбата е отхвърлена с основанията, че думата GIORGIO е доминиращ елемент и в двете марки, които изглеждат и звучат по един и същи начин и носят едно и също съдържание. Освен това другата част от марката за която е пусната опозиция Beverly Hills представлява географска дестинация много популярна за производителите на облекла, поради което повечето потребители биха счели, че това е нов клон на GIORGIO в Лос Анджелис.
GBH обжалват пред the Court of First Instance и този път успяват да спечелят спора. Според съдът след като по-ранната марка е регистрирана в Германия ключовият въпрос е дали средностатистическият добре осведомен германец би се объркал при наличието на двете марки. Според съда това е малко вероятно. Колкото до Beverly Hills the Court of First Instance отхвърля довода че това може а се възприеме от потребителите, като географска дестинация на марката не защото е невъзможно, а защото доказателствата за това предоставени от немската компания са дадени на the Board of Appeal в последният момент, поради което е нямало достатъчно време те да бъдат разгледани обстойно.
Като извод от този случай може да се приеме, че преди да регистрираш една марка и да развиеш сериозен бизнес е необходимо да направиш задълбочено предварително проучване за предходни права и да защитиш своята марка в колкото е възможно повече страни с оглед на бъдещо бизнес развитие в тях.
информация на Fashionista-at-Law