Вестник China daily съобщава новината за развитието на спора между френския гигант Danone Group и китайският му партньор Wahaha Group. Двете компании имат общо дружество в Китай, което произвежда и продава продукция под марка Wahaha.
Спора се заключава в повдигнатото обвинение от страна на Danone, че Wahaha Group са започнали да продават идентична продукция със същата марка с помоща на дъщерни компании, което генерира повече приходи за тях поради известността на марката но не води до дивиденти за Danone, който претендира за контрол над марка Wahaha, поради факта, че притежава 51% от общото дружество.
Френският производител вече загуби няколко дела по този спор, като основното от тях е това в китайският град Hangzhau, от където е и Wahaha Group. Съдът заключава че китайската компания има право над марката, която се оценява на над 2 милиарда долара, което е с 160 пъти повече от стойността й по времето на партьорството с Danone.
В момента двете компании са на арбитраж в Стокхолм, Швеция, където трябва да се постигне споразумение относно контрола върху общоизвестната марка Wahaha.
Спора се заключава в повдигнатото обвинение от страна на Danone, че Wahaha Group са започнали да продават идентична продукция със същата марка с помоща на дъщерни компании, което генерира повече приходи за тях поради известността на марката но не води до дивиденти за Danone, който претендира за контрол над марка Wahaha, поради факта, че притежава 51% от общото дружество.
Френският производител вече загуби няколко дела по този спор, като основното от тях е това в китайският град Hangzhau, от където е и Wahaha Group. Съдът заключава че китайската компания има право над марката, която се оценява на над 2 милиарда долара, което е с 160 пъти повече от стойността й по времето на партьорството с Danone.
В момента двете компании са на арбитраж в Стокхолм, Швеция, където трябва да се постигне споразумение относно контрола върху общоизвестната марка Wahaha.