понеделник, 1 юни 2020 г.

Twitter загуби опозиция срещу марка TWEET в Япония

Twitter загуби опозиция в Япония по отношение на заявена марка TWEET от страна на японска компания за клас 33: саке, дестилирани оризови спиртни напитки; саке заместител; Японски бял ликьор [Shochu]; Японски смесен ликьор на основата на сладък ориз [Shiro-zake]; Наоши [японски ликьор]; Японски смесен алкохол на базата на Shochu [Mirin]; западни течности; алкохолни плодови напитки; Японски напитки на базата на шочу [Чухай]; Китайски алкохолни напитки.

Срещу тази марка е подадена опозиция от Twitter на база въвеждане в заблуда относно бизнес на друга компания и марка с репутация TWEET използвана от компанията в продължение на дълги години за услуги свързани с микро блогинг.

Както е известно, текстовите съобщения публикувани в Twitter са известни с найменованието Tweets.

Патентното ведомство на Япония обаче отхвърля опозицията. Макар ведомството да признава общоизвестния статут на Twitter в страната, то думата Tweet са използва по описателен начин относно техническа функция на платформата. Този термин не се използва в качеството му на търговска марка, която да отличава определени стоки и услуги.
Поради тази причина потребителите не биха били заблудени, че между алкохолни продукти с марка Tweet и телекомуникационният бизнес на Twitter има търговска или друга бизнес връзка.
Източник: Masaki MIKAMI