Adidas спечели опозиция относно своя марка в Япония. Казусът касае следната заявена фигуративна марка от китайска компания в клас 25:
Срещу тази марка е подадена опозиция от Adidas на базата на следната по-ранна регистрирана марка също в клас 25:
Според немската компания визията на заявената марка създава впечатление, което е силно сходно на това създавано от нейната марка, която притежава репутация на територията на Япония. Поради това според Adidas възниква сериозна опасност от причиняване на объркване сред потребителите относно реалният притежател на марките.
Опозиционният борд на японското патентно ведомство потвърждава тези опасения на немската компания, приемайки наличието на сходство между знаците, което се подкрепя и от сериозната репутация на по-ранната марка и идентичността и сходството на стоките.
Източник: Masaki Mikami, MARKS IP LAW FIRM (JAPAN)