През 2018 година собственикът на малка британска компания Tiffany Parmar решава да заяви национална марка "Cotswold Lashes by Tiffany" за класове 3 (козметика), 41 (услуги за образование и красота) и 44 (хигиенни и козметични услуги).
Американската компания Tiffany подава опозиция срещу тази марка на база фамилия от по-ранни марки Tiffany в класове 3, 14, 41, както и наличие на марка с репутация, с оглед използването на бранда в страната от 1868г. насам.
Патентното ведомство на Великобритания потвърждава опозицията и отказва регистрацията на заявената марка.
Според ведомството наличието на думата Tiffany е достатъчно за да причини потенциално объркване в потребителите относно произхода на стоките.
Претенцията за репутацията на марката е оставена без разглеждане, тъй като посочените от Tiffany стоки за които важи тази репутация са достатъчно различни от стоките на заявената марка.
Казусът е показателен за това, че регистрацията на лични имена, като търговски марки може да бъде трудна, ако тези имена съвпадат с вече известна и наложена търговска марка.