Департамента по транспорт в САЩ глоби Air Canada с 50 000 долара за заблуждаваща реклама свързана с цени на самолетни билети.
Според американските власти в своята реклама канадската компания не е изложила крайната цена на самолетния билет, което е изискване на закона от началото на тази година.
В цената на билета е било пропуснато да се посочат допълнителни такси, които потребителите трябва да заплатят, поради което крайната цена на билета се оказва по-висока.
От Air Canada заявиха, че това е прецедент в тяхната рекламна дейност и веднага ще предприемат действия за да коригират недоразумението.
информация на theglobeandmail.com
English version
The US Department of Transportation fines Air Canada with 50 000 dollars for misleading advertising concerning prices of airline tickets.
According to U.S. authorities in their ad Canadian company has not put the final price of the ticket, which is a requirement of the law since earlier this year.
In the price of tickets has been omitted to specify the additional fees that consumers must pay so the final price of the ticket turns out to be higher.
From Air Canada said that this was unprecedented in their advertising activities and they will immediately take action to correct the misunderstanding.
information theglobeandmail.com
Според американските власти в своята реклама канадската компания не е изложила крайната цена на самолетния билет, което е изискване на закона от началото на тази година.
В цената на билета е било пропуснато да се посочат допълнителни такси, които потребителите трябва да заплатят, поради което крайната цена на билета се оказва по-висока.
От Air Canada заявиха, че това е прецедент в тяхната рекламна дейност и веднага ще предприемат действия за да коригират недоразумението.
информация на theglobeandmail.com
English version
The US Department of Transportation fines Air Canada with 50 000 dollars for misleading advertising concerning prices of airline tickets.
According to U.S. authorities in their ad Canadian company has not put the final price of the ticket, which is a requirement of the law since earlier this year.
In the price of tickets has been omitted to specify the additional fees that consumers must pay so the final price of the ticket turns out to be higher.
From Air Canada said that this was unprecedented in their advertising activities and they will immediately take action to correct the misunderstanding.
information theglobeandmail.com