Interbrand публикува годишната си класация за топ 100 на най-скъпите марки в света.
Номер едно е Coca Cola, която е оценена на 77,8 милиарда долара. Второто място се държи от Apple със стойност от 76,5 милиарда долара.
Трета в класацията е IBM с 75,5 милиарда долара. Следват Google и Microsoft.
В първите десет марки има само две марки, които са притежание на компании извън САЩ, това са Samsung ( 32,8 милиарда) и Toyota ( 30,2 милиарда).
Най-високо класираната европейска марка е Mercedes-Benz ( 30 милиарда).
Номер едно е Coca Cola, която е оценена на 77,8 милиарда долара. Второто място се държи от Apple със стойност от 76,5 милиарда долара.
Трета в класацията е IBM с 75,5 милиарда долара. Следват Google и Microsoft.
В първите десет марки има само две марки, които са притежание на компании извън САЩ, това са Samsung ( 32,8 милиарда) и Toyota ( 30,2 милиарда).
Най-високо класираната европейска марка е Mercedes-Benz ( 30 милиарда).
English version
Interbrand has published its annual ranking Tops Global Brands 2012 which concerns the top 100 most valuable brands in the world.
Number one is Coca Cola which is estimated at 77.8 billion dollars. Second place is held by Apple with a value of 76.5 billion dollars.
Third in the ranking is IBM with 75.5 billion dollars. Followed by Google and Microsoft.
In the first ten marks only two marks are owned by companies outside the U.S. They are Samsung (32,8 billion dollars) and Toyota (30,2 billion dollars).
The highest-rated European brand is Mercedes-Benz (30 billion dollars).
Number one is Coca Cola which is estimated at 77.8 billion dollars. Second place is held by Apple with a value of 76.5 billion dollars.
Third in the ranking is IBM with 75.5 billion dollars. Followed by Google and Microsoft.
In the first ten marks only two marks are owned by companies outside the U.S. They are Samsung (32,8 billion dollars) and Toyota (30,2 billion dollars).
The highest-rated European brand is Mercedes-Benz (30 billion dollars).