TESCO е получил отказ за регистрация на фигуративна марка сини тирета, които са част от логото на компанията.
Според Патентното ведомство на Великобритания знакът не е достатъчно отличителен за да представлява марка.
Представеното социологическо проучване от TESCO за това, че потребителите свързват сините тирета с магазините на компанията, е отхвърлено, като недостатъчно.
Според ведомството при подобни слабо отличителни знаци е необходимо да се докаже убедително, че те могат да посочват произхода на стоките и услугите за които са заявени.
информация на M Marketing.
Според Патентното ведомство на Великобритания знакът не е достатъчно отличителен за да представлява марка.
Представеното социологическо проучване от TESCO за това, че потребителите свързват сините тирета с магазините на компанията, е отхвърлено, като недостатъчно.
Според ведомството при подобни слабо отличителни знаци е необходимо да се докаже убедително, че те могат да посочват произхода на стоките и услугите за които са заявени.
информация на M Marketing.
English version
TESCO failed to register a trademark for its blue dashes which are part of the company's logo. According to the UK Intellectual Property Office the applied sign is not distinctive enough to represent a trademark.
The survey submitted by Tesco, which shows that consumers perceiving the blue dashes in relation to the company, was consider to be insufficient. According to the Office in case of such indistinctive signs it is necessary strong evidences to be provided that the relevant sign could represent source of origin, which is requirement for trademark registration.