Британската компания Arthur Brand Management Company Limited заявява следната марка в Япония за услугите от клас 41: клубове за здравни услуги [здравно и фитнес обучение]; клубни услуги [развлечение или образование]; преподавателски и образователни услуги; организиране на състезания [образование или забавление]; представяне на филми:
Срещу тази марка е подадена опозиция от Bentley Motors Company на основание следните по-ранни марки в клас 12:
В допълнение компанията претендира и налична репутация на тези марки в страната, като твърди че заявителят цели недобросъвестно облагодетелстване от нейната репутация на пазара имайки предвид идентичността на знаците.
Патентното ведомство на Япония потвърждава опозицията. Макар услугите в клас 41 да са различни от стоките в клас 12, то предоставените доказателства за наличната общоизвестност на по-ранните марки, считано от 1920 година, както и тяхната висока прилика със заявената марка, могат да причинят потребителско объркване. Потребителите могат да счетат, че предлаганите услуги са свързани с Bentley Motors Company.
Източник: Masaki MIKAMI, Mark IP Law Firm.